پاراتیچی: ممکن است نتوانیم دیبالا را در یوونتوس نگه داریم

پاراتیچی: ممکن است نتوانیم دیبالا را در یوونتوس نگه داریم

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس از شرایط نابسامان مالی این باشگاه سخن گفت. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس در سال 2022 به پایان می‌رسد و حالا اخباری مبنی بر فروش این بازیکن به خاطر وضعیت مالی آشفته بیانکونری به گوش می‌رسد. پاراتیچی مدعی است که آن‌ها با دیبالا مذاکراتی داشته‌اند، اما تاکید کرد که باید به فکر منابع مالی باشگاه نیز باشند. 

به نقل از سایت گل، پاراتیچی در گفت و گویی کوتاه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما هر هفته با ایجنت دیبالا صحبت می‎‌کنیم، اما نباید تجربه‌های خود را فراموش کنیم. در ماه سپتامبر ما وضعیت مالی منفی داشتیم و هنوز به شرایط درستی نرسیدیم. ما باید بابت هر حرکتی که انجام می‌دهیم، هوشیار باشیم و این موضوع فقط به مسائل فوتبالی مربوط نمی‌شود. هیچ کس نمی‌تواند تصمیمی برای یک یا دو و یا حتی سه سال آینده بگیرد. باید مراقب اوضاع باشیم."

هافبک سابق پالرمو اصلا فصل خوبی را سپری نمی‌کند. او به خاطر مصدومیت، بیست و یک بازی را از دست داده است. او در هفده بازی به میدان رفته و آمار 4 گل و 2 پاس گل به نام خود ثبت کرده است. 

پاراتیچی در ادامه درباره وضعیت موراتا نیز گفت: "درهای باز زیادی برای موراتا وجود دارد. ما در گذشته توافقی انجام دادیم که می‌توانیم او را به صورت دائمی و قرضی نگه داریم و یا حتی او را به اتلتیکومادرید بازگردانیم."

4416