تاتنهام 1-3 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ انتقام باخت دور رفت را گرفتند

تاتنهام 1-3 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ انتقام باخت دور رفت را گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد به پیروزی شیرین خارج از خانه مقابل تاتنهام دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 20، دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد از هفته سی و یکم لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر به میدان رفتند. 

در نیمه اول، شاهد بازی نسبتا آرامی بودیم. در دقیقه 35 ادینسون کاوانی گل اول منچستریونایتد را به ثمر رساند، اما داور پس از بررسی صحنه، گل را مردود اعلام کرد. در دقیقه 40 سون هیونگ مین با پاس گل لوکاس مورا، گل اول تاتنهام را زد تا مورینیو و شاگردانش، خوشحال به رختکن بروند. 

در نیمه دوم، شیاطین سرخ تیم بهتر میدان بودند، اما تاتنهام نیز ضد حملات خطرناکی را طراحی می‌کرد. در دقیقه 57 فرد هافبک برزیلی منچستریونایتد بود که کار را به تساوی کشاند. پس از این گل، بازی در میانه میدان دنبال می‌شد و دو تیم کم و بیش موقعیت‌هایی سمت دروازه یک دیگر خلق می‌کردند. سرانجام در دقیقه 79، ادینسون کاوانی گل دوم منچستریونایتد را زد. در دقیقه 90+5 میسون گرینوود با یک حرکت خوب و ضربه با پای راست، حساب کار را 3-1 کرد تا در انتها این سولسشر و شاگردانش باشند که لبخند به لب دارندم.

شاگردان سولسشر با این پیروزی 63 امتیازی شدند و فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین، به 11 امتیاز کاهش دادند. لازم به ذکر است که منچستریونایتد یک بازی کمتر نیز انجام داده است.

4416