پایان طلسم حامد پاکدل بعد از 7 هفته

پایان طلسم حامد پاکدل بعد از 7 هفته

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم آلومینیوم اراک که روزهای خوبی را سپری نمی کرد بالاخره موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل مهاجم آلومینیوم به واسطه عملکرد خوبی که در نیم فصل اول داشت، به یکی از چهره های شاخص تیمش تبدیل شد اما در طول هفته های اخیر به شدت افت کرده بود.

در حالی که امروز آلومینیوم در تبریز مهمان ماشین سازی بود موفق شد پس از چند ماه برای این تیم گلزنی کند.

پاکدل با زدن 6 گل بهترین گلزن آلومینیوم در نیم فصل اول بود، او این تعداد گل را تا هفته دوازدهم به ثمر رساند تا آمار قابل قبول 6 گل در 11 بازی را به جای بگذارد، آخرین گل پاکدل که مهمترین گل او هم بود، در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس بود. مهاجم اراکی ها در این دیدار موفق شد گل دوم و پیروزی بخش تیمش را در این دیدار حساس به ثمر برساند، اما پس از آن بازی تا به امروز موفق به گلزنی نشده بود تا به نوعی طلسم گل نزدن های او مقابل ماشین سازی شکسنه شود.

پاکدل پس از بازی مقابل پرسپولیس در 7 هفته بعد یعنی مقابل تراکتور، سایپا، نفت مسجدسلیمان، نساجی، سپاهان، مس رفسنجان و فولاد خوزستان گلزنی نکرده بود.

حامد پاکدل پس از حضور رسول خطیبی در آلومینیوم اراک به این تیم پیوست و همراه با این مربی جشن صعود به لیگ برتر را گرفت و در حالی که در نیم فصل زمزمه هایی مبنی جدایی او از آلومینیوم و پیوستن به تراکتور شنیده می شد او به همکاری خود با آلومینیوم در لیگ برتر ادامه داد.

7655