فرجی و آقایی چه زمانی به پرسپولیس اضافه می‌شوند؟

فرجی و آقایی چه زمانی به پرسپولیس اضافه می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- رییس ایفمارک توضیحاتی را در مورد ابتلای دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درآستانه لیگ قهرمانان آسیا و احتمال اضافه شدن آنها به اردوی سرخپوشان در گوا ارائه داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته(شنبه) در شرایطی راهی کشور هندوستان و شهر گوا شد که دو بازیکن این تیم یعنی فرشاد فرجی و سعید آقایی به خاطر شرایط مشکوک ابتلا به ویروس کرونا، در این سفر سرخپوشان را همراهی نکردند.

در همین راستا صحبت‌های ضد و نقیض زیادی در مورد شرایط این بازیکنان و اینکه آنها چه زمانی می‌توانند سرخپوشان را همراهی کنند، شنیده شد. البته فرشاد فرجی قرار است به زودی و پس از منفی شدن دو تست متوالی‌اش راهی گوا شود اما وضعیت سعید آقایی هنوز مشخص نیست.

زهره هراتیان رییس ایفمارک، در مورد اینکه چه زمانی این بازیکنان می‌توانند به کاروان تیم در گوا ملحق شوند، اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی هر کشوری را وزارت بهداشت و درمان همان کشور مشخص می‌کند. من پروتکل‌های عربستان و امارات را مطالعه کرده‌ام و این دو پروتکل تفاوت‌های زیادی دارند؛ بدین‌ معنا که اگر در هر کدام از گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا مورد مثبتی مشاهده شود، مدیریت آن از کشوری تا کشور دیگر متفاوت بوده و مقررات یکسانی اعمال نمی‌شود.

وی افزود: هنوز پروتکل‌های هند را مشاهده نکرده‌ام اما قطعا کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در جریان این پروتکل‌ها قرار دارند. AFC قبل از اعزام هر تیم پروتکل‌های کشورهای مختلف را برای باشگاه‌ها ارسال کرده است. فیفا هم اعلام کرده که پروتکل‌های مربوط به کرونا متناسب با قوانین هر کشور تدوین و رعایت می‌شود.

رییس ایفمارک خاطرنشان کرد: در برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، AFC نقش نظارتی دارد اما در مورد تست‌ها و پروتکل‌های مربوط به کووید-۱۹، هر کشور به طور مجزا عمل خواهد کرد.

با این تفاسیر و توضیحات باید منتظر ماند و دید که براساس پروتکل‌های بهداشتی کشور هندوستان، فرجی و آقایی چه زمانی می‌توانند به اردوی سرخپوشان ملحق شوند.

6641