ستایش نشریه فرانسوی از مهاجم رئال مادرید: بنزما در قله هنرش است

ستایش نشریه فرانسوی از مهاجم رئال مادرید: بنزما در قله هنرش است

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه فرانسوی اکیپ در گزارش خود در مورد ال کلاسیکوی شنبه شب به تمجید از کریم بنزما پرداخت و گفت که مهاجم فرانسوی در "قله هنرش" قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، بنزما گل اول رئال مادرید مقابل بارسلونا را با پاس لوکاس وازکز و با ضربه ای تماشایی با پشت پا به ثمر رساند. اکیپ در گزارش خود نوشته است که گل بنزما "کاملا فوق العاده" و با "یک ضربه پشت پای بی نظیر" روی تیر اول بوده است و "یکی از زیباترین گلهای دوران فوتبال" بازیکن فرانسوی بوده است. مهاجم رئال مادرید شب گذشته تعداد گلهای فصلش را به 25 رساند. او با 19 گل دومین گلزن برتر لالیگاست و فقط مسی با 23 گل را بالاتر از خود می بیند.

اکیپ در گزارش بازی نوشته است که حرکت با "اقدام هوشمندانه ای" از جانب فدریکو والورده آغاز شده و بعد از آن لوکاس وازکز " سانتری دقیق" را داشته تا بنزما ضربه نهایی را بزند. این نشریه در گزارش خود نوشته است که زین الدین زیدان که در این فصل "سه بار" تا استانه اخراج رفته با این پیروزی جایگاه خود را "تثبیت" کرده است چرا که رئال مادرید موقتا در صدر جدول لالیگا قرار گرفت و از سویی شانس خوبی برای صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ دارد. 

از سویی اکیپ در ادامه اشاره کرده است که زیدان که همیشه "خودباوری" داشته فعلا گفت که دلیلی برای شادی نیست چرا که تیمش از نظر بدنی در مضیقه قرار دارد. از سویی اکیپ به این نکته اشاره کرد که عثمان دمبله و گریزمان دو مهاجم فرانسوی بارسلونا "ناتوان" بودند و نتوانستند کوچکترین موقعیتی را علیه دروازه رئال مادرید ایجاد کنند.

4125