حسرت بزرگ طرفداران دایی؛ شهریار علاقه ای به مدیریت ندارد

حسرت بزرگ طرفداران دایی؛ شهریار علاقه ای به مدیریت ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- از بین همه صحبت‌های علی دایی در مصاحبه اینترنتی که انجام داده است یک نکته بسیار مهم دیده می‌شود. به گزارش فوتبالی، شهریار فوتبال ایران در این گفت و گو رسماً برای اولین بار از رد پیشنهاد باشگاه اورتون خبر داده است، پیشنهادی که بر اساس گمانه‌زنی‌ها برای اضافه شدن دایی به ترکیب کادر فنی بود اما حالا به گفته کاپیتان سابق تیم ملی، این پیشنهاد برای حضور در سطوح مدیریتی باشگاه اورتون بوده است.

اواخر سال گذشته بود که خبر حضور احتمالی علی دایی در باشگاه اورتون شنیده شد، این خبر در ابتدا شبیه یک شایعه بزرگ به نظر می‌رسید اما هم خود شهریار و هم باشگاه اورتون تایید کردند که چنین پیشنهادی صحت دارد. 

با این وجود تا همین چند روز قبل، جزئیات دقیقی از این خبر وجود نداشت، تصور می‌شد علی دایی به عنوان مربی در کادر فنی اصلی یا کادر فنی تیم‌های پایه باشگاه عضویت خواهد داشت اما حالا به گفته خود شهریار، مشخص شده که این پیشنهاد برای مدیریت در این باشگاه بوده است. 

روایت شهریار از این اتفاق، یک حسرت بزرگ و تاریخی برای فوتبال ایران به وجود آورده است، چراکه مالک ایرانی این باشگاه می‌توانست این فرصت را به خوبی در اختیار کاپیتان سابق تیم ملی قرار بدهد. 

دایی به کمک این اتفاق می‌توانست صاحب فرصتی شود که برای بسیاری از اهالی فوتبال در دنیا، چیزی شبیه یک رویای بزرگ به نظر می‌رسید، با این حال او نپذیرفت که به انگلیس برود و در یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های فوتبال این کشور کار کند. 

علی دایی البته قبلا هم نشان داد که برای حضور در هیچ پروژه‌ای، راه دور و درازی طی نمی‌کند، اینکه دایی حاضر نشده برای کار به یک کشور دیگر برود، اصلا غیرمنتظره نیست. چراکه او در ایران حتی حاضر نشده برای کار کردن تهران را به مقصد یک شهر دیگر ترک کند، دایی ظاهرا فقط در تهران به فعالیت می‌پردازد تا در کنار فوتبال، به فعالیت‌های اقتصادی‌اش نیز نظارت کافی داشته باشد. با این روند، بعید نیست که او به پیشنهاد ممتازی مثل پیشنهاد باشگاه اورتون پشت پا بزند.

7655