تصمیم عجیب مورینیو: بازگرداندن بازیکن بلژیکی از لیگ چین

تصمیم عجیب مورینیو: بازگرداندن بازیکن بلژیکی از لیگ چین

پایگاه خبری فوتبالی - مروان فلینی شاید بازگشت غیرمنتظره ای در تابستان به لیگ انگلیس داشته باشد چرا که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام قرار است که ملاقاتی را با هافبک سابق منچستریونایتد داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، فلینی در اولین فصلش زیر نظر مورینیو معمولا همیشه فیکس بود هر چند که در فصل بعدش به خاطر مصدومیت ها روندش متوقف شد. سبک بازی فلینی زیاد در میان فوتبالدوستان محبوب نیست اما این بازیکن زیر نظر مورینیو دو جام برد: لیگ اروپا و جام اتحادیه. او همچنین زیر نظر فن خال به جام حذفی هم رسید. 

این بازیکن 33 ساله در حال حاضر در لیگ چین توپ می زند چرا که با هفت میلیون پوند راهی شاندونگ لنونگ شده است و تا پایان سال 2021 با  تیم چینی قرارداد دارد. بازیکن بلژیکی در تیم چینی 20 گل زده و پنج پاس گل داده اما بازگشت به لیگ انگلیس باعث خواهد شد تا او دوباره در بالاترین سطح بازی کند. حالا "ووتبال 24" ادعا کرده است که فلینی در صدر لیست خرید مورینیو برای تابستان قرار گرفته است. اگر تاتنهام فصل بعد در شمال لندن بماند احتمال انتقال فلینی به تیم انگلیسی کم نیست. تاتنهام فصل ضعیفی داشته است و ممکن است که سهمیه اروپایی در فصل آینده را از دست بدهد و در این صورت اخراج مورینیو دور از انتظار نیست و در این صورت امیدهای فلینی هم برای بازگشت به لیگ برتر بر باد می رود.

4125