هالند پردرآمدترین بازیکن لیگ انگلیس می شود؟

هالند پردرآمدترین بازیکن لیگ انگلیس می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند پیشنهادهای زیادی برای تابستان بعدی دارد.

به گزارش فوتبالی، مینو رایولا وکیل هالند مذاکراتی جدی با باشگاه های مختلف نظیر بارسلونا، رئال مادرید، منچسترسیتی و منچستریونایتد داشته است و دورتموند شاید به خاطر مشکلات مالی در صورت عدم کسب سهمیه چمپیونزلیگ، مجبور به فروش او شود. این مهاجم 20 ساله در 38 بازی خود در بوندسلیگا 3 گل زده و درخشان ظاهر شده است و به همین خاطر تیم های زیادی خواهان خرید وی هستند.

مینو رایولا وکیل هالند به عنوان ایجنتی شناخته می شود که قراردادهای خوبی برای بازیکنانش جور می کند و حالا میرر گزارش داده است که هالند می تواند به اولین بازیکن در تاریخ لیگ انگلیس تبدیل شود که هفته ای یک میلیون پوند دستمزد می گیرد.  منچسترسیتی، رئال مادرید و پی اس جی تنها باشگاه هایی هستند که توان پرداخت چنین دستمزدی ار دارند اما تیم انگلیسی شانس بیشتری دارد. هر چند که گواردیولا گفته است که تیمش با چنین قیمت هایی نمی تواند مهاجم بخرد اما به نظر می رسد که این تاکتیکی برای کاهش قیمت هالند باشد و مربی اسپانیایی به شدت به جذب مهاجم نروژی علاقمند است. 

هر چند که لیونل مسی بزرگترین قرارداد تاریخ ورزش را چهار سال پیش با بارسلونا بسته است و در مورد مبلغ دقیق دستمزد وی ابهامات زیادی وجود دارد اما قطعا دستمزد هفتگی یک میلیون پوند برای هالند یک رکورد ویژه خواهد بود آن هم برای مهاجمی که فقط 20 سال سن دارد و راهی طولانی پیش رویش است.

4125