بدشانسی رئال مادرید: بازیکن آماده تیم، ادامه فصل را از دست داد

بدشانسی رئال مادرید: بازیکن آماده تیم، ادامه فصل را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب رئال مادرید داشته است. این بازیکن در این فصل با توجه به مصدومیت های پرشمار کارواخال اغلب در پست دفاع راست بازی کرده که نمایش خوبی هم داشته است و به طور مثال در مقابل بارسلونا پاس گل مهمی را به بنزما داد تا مهاجم فرانسوی با ضربه پشت پا دروازه ترشتگن را باز کند.

به گزارش فوتبالی، لوکاس وازکز اما با مصدومیت در بازی مقابل بارسلونا از زمین خارج شد و جای خود را به آلوارو اودریوزولا داد که این بازیکن عملکرد جالبی از خود ارائه نداد.

حالا نتیجه تست ها نشان می دهد که لوکاس وازکز ادامه فصل را از دست داده است و نمی تواند رئال مادرید را همراهی کند. این بازیکن در پایان فصل با اتمام قراردادش از رئال مادرید جدا می شود و با توجه به این مسئله به نظر می رسد که بازی مقابل بارسلونا آخرین بازی او در پیراهن رئال مادرید بوده است. از سویی با توجه به مصدومیت کارواخال به نظر می رسد که زیدان باید به فکر راهکاری برای پست دفاع راست در بازیهای آینده باشد. آلوارو اودریوزولا تخصص حضور در پست دفاع راست را دارد اما زیزو اعتقاد چندانی به وی ندارد و شاید فرلاند مندی که تجربه حضور در پست دفاع راست را داشته از چپ به راست منتقل شود.

4125