آذری: پیروزی مقابل العین هویت جدیدی را برای فولاد ایجاد کرد/ کار سختی مقابل النصر و السد داریم

آذری: پیروزی مقابل العین هویت جدیدی را برای فولاد ایجاد کرد/ کار سختی مقابل النصر و السد داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعتقاد دارد، پیروزی قاطع این تیم مقابل العین هویت جدیدی را برای سرخپوشان اهوازی به وجود آورده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سعید آذری درباره پیروزی 4 بر صفر فولاد خوزستان مقابل العین در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ابتدا از رسانه‌ها برای پوشش فوق‌العاده خوبی که از بازی فولاد - العین داشتند، تشکر می‌کنم. بازی فوق‌العاده سختی داشتیم. العین از تیم‌های متمول و تاکتیکی آسیاست. سوابق این تیم را در دیدار با تیم‌های ایرانی می‌دانید، ولی بچه‌ها به باور خوبی رسیدند و خدا را شکر می‌کنم که با مدیریت و تبدیل جواد نکونام و تلاش بازیکنان و درایت اعضای هیئت مدیره و کارخانه و حمایت هواداران اتفاق خوبی رخ داد و یک کار تاریخی صورت گرفت. 

وی اشاره کرد: خیلی خوشحالم که الان کشورمان چهار نماینده در لیگ قهرمانان دارد و این بی‌نظیر است، چون تنها کشوری که چهار نماینده دارد، ما هستیم. این اتفاق خوشحال‌کننده است. 

آذری درباره حضور فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم گفت: مسابقات اصلی برای ما از بیست‌وپنجم فروردین شروع می‌شود. در اولین بازی مقابل السد کار سختی داریم، ولی امیدواریم که در این بازی هم شروع خوبی داشته باشیم. تیم از لحاظ ریکاوری و پزشکی شرایط خوبی دارد. خدا را شکر تا الان مشکلی بابت کرونا نداشتیم و همه چیز تحت کنترل است.

آذری درباره وضعیت میزبانی عربستان یادآور شد: در این مدت خیلی میزبانی خوب بوده و با احترام با ما رفتار شده است. همه امکاناتی را که می‌خواستیم، در اختیار داریم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم.

وی اشاره کرد: گروه سختی داریم. با حضور السد و النصر کارمان خیلی سخت است. تیم الوحدات اردن هم قطعاً توانمندی‌هایی دارد که موفق شده به دور گروهی راه پیدا کند. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی فولاد، دیروز هویت و پرستیژ جدیدی برای این تیم ایجاد کردند. جواد نکونام یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و حضور او در کنار دستیاران خوبش این نوید را می‌دهد تا بتوانیم با نهایت قدرت به راه‌مان ادامه بدهیم.

7474