پسر زیدان تیم ایده آلش برای آینده را مشخص کرد

پسر زیدان تیم ایده آلش برای آینده را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا زیدان پسر دوم زیدان است که  پست متفاوتی را نسبت به دوران فوتبال پدر خود انتخاب کرده است و درون دروازه بازی می کند. او که در آکادمی رئال مادرید رشد کرده اما فعلا پیشرفت مورد انتظار را در مسیر فوتبال خود نداشته است.

به گزارش فوتبالی، لوکا که فصل گذشته در تیم راسینگ سانتاندر حضور داشت، با این تیم به لیگ دسته سه سقوط کرد و امسال راهی تیم رایو وایکانو در لیگ دسه دو اسپانیا شد و هر چند که بازیهای خوبی هم داشت اما نتوانسته جایگاهش را در تیم مادریدی تثبیت کند. حالا لوکا زیدان در مصاحبه با فوت مرکاتو گفت که رویایش این است که در مارسی بازی کند.

به گزارش فوتبالی، لوکا زیدان در مصاحبه با فوت مرکاتو بیان کرد:" اتفاقات فوتبال فرانسه را دنبال می کنم و خیلی خوشایند است. با دقت اتفاقات لیگ فرانسه را دنبال می کنم. نباید چیزی را برای آینده رد کنیم. بازگشت به کشوری که در آن متولد شدم، خوب است به خصوص المپیک مارسی که باشگاه شهری است که در آن متولد شدم و خانواده ام از آن جا آمدند. این یک باشگاه تاریخی است، یکی از بهترین های فرانسه که هواداران پرتوقعی دارند. دوست دارم که روزی در مارسی بازی کنم."

زین الدین زیدان و خانواده اش علاقه زیادی به شهر مارسی دارند. زیزو در همین شهر متولد شده و به نوعی اسطوره شهر به شمار می رود هر چند که هرگز برای المپیک مارسی بازی نکرده است. البته فعلا باشگاه مارسی تمایلی به استخدام پسر زیدان نداشته است و باید دید که آیا در آینده لوکا شانسی خواهد داشت تا در لیگ دسته اول فرانسه بازی کند یا نه.

4125