حقدوست: به سقوط فکر نمی‌کنیم و از پایین جدول جدا می‌شویم/ بازی با پدیده ۶ امتیازی است

حقدوست: به سقوط فکر نمی‌کنیم و از پایین جدول جدا می‌شویم/ بازی با پدیده ۶ امتیازی است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت، این تیم تحت هیچ شرایطی به سقوط فکر نمی‌کند و مطمئناً از پایین جدول جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مجتبی حقدوست درباره آخرین وضعیت ذوب‌آهن گفت: بعد از تعطیلات عید موفق به شکست دادن صنعت نفت شدیم و خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. یک اردوی چهار روزه هم بعد از این بازی داشتیم که روز شنبه تمام شد و حالا هم برای بازی با پدیده آماده می‌شویم. خدا را شکر که پیشرفت فنی داشتیم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد تأثیر حضور مجتبی حسینی در ذوب‌آهن تصریح کرد: ایشان نیازی به تعریف من ندارد و از لحاظ فنی ثابت شده است. تیم ما بعد از حضور مجتبی حسینی پیشرفت کرده است و تمرینات فشرده و خوبی را هم انجام می‌دهیم. 

حقدوست در پاسخ به این پرسش که «آیا ذوب‌آهن خطر سقوط را احساس نمی‌کند؟»، خاطر نشان کرد: در حال حاضر چند تیم وضعیت خطرناکی دارند و حتی تیم‌هایی که بالاتر از ما هستند نیز خطر را احساس می‌کنند. با این حال باید بگویم که ذوب‌آهن اصلاً به سقوط فکر نمی‌کند. ما تیم خوبی داریم و مطمئناً با کسب نتایج خوب در هفته‌های آینده از پایین جدول جدا خواهیم شد.

هافبک ذوب‌آهن راجع به بازی تیمش برابر شهر خودرو هم اظهار داشت: بازی‌هایی که تا پایان فصل برای ما باقی مانده است، حکم فینال را دارند و دیگر نباید مثل گذشته ساده امتیاز از دست بدهیم. بازی با پدیده هم یک بازی شش امتیازی است و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم. ما فقط برای برد بازی خواهیم کرد.

7474