قهرمانی نه، یاران قدوس چشم به صعود دارند

قهرمانی نه، یاران قدوس چشم به صعود دارند

پایگاه خبری فوتبالی- برنتفورد با ستاره ایرانی خود یکی از شانس‌های جدی صعود به لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال برنتفورد پس از چهار هفته ناکامی در کسب پیروزی که با چهار تساوی پیاپی برای آنها همراه بود، روز گذشته در حضور تعویضی سامان قدوس توانست به برتری ۵ گله مقابل پرستون دست پیدا کند تا با این برد به رده سوم جدول چمپیونشیپ انگلیس برگردد و امیدهای صعودش زنده بماند.

برنتفورد که پنج هفته صدرنشینی در فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس را نیز تجربه کرده، در فاصله ۶ مسابقه‌اش تا پایان فصل و با توجه به اینکه فاصله ۱۷ امتیازی با نوریچ‌سیتی رده اولی دارد، امیدی به کسب عنوان قهرمانی و صعود به‌عنوان تیم اول به رقابت‌های لیگ جزیره را ندارد، اما این شانس را دارد تا به لیگ برتر انگلیس راه پیدا کند.

یاران قدوس با برتری ۵ بر صفر در بازی دیروز مقابل پرستون ۷۳ امتیازی شدند و با یک بازی و ۹ امتیاز کمتر نسبت به واتفورد رده دومی، در جایگاه سوم چمپیونشیپ انگلیس قرار گرفتند ولی در ۶ بازی پیش روی خود این شانس را دارند تا لیگ برتری شوند.

برنتفورد که در این فصل ۳۴ بار سامان قدوس را به‌عنوان بازیکن ثابت یا تعویضی در اختیار داشته، در صورت پیروزی در مسابقه معوقه‌اش، اختلاف خود با واتفورد را به ۶ امتیاز کاهش می‌دهد و با توجه به اینکه یک بازی رو در رو نیز با این تیم دارد، می‌تواند نزدیک‌تر از همیشه به این تیم شود و در انتظار لغزش آنها در هفته‌های پایانی باشد تا صعود مستقیم به لیگ جزیره داشته باشد.

البته در صورتی که یاران قدوس به نایب‌قهرمانی نرسند و سهمیه صعود مستقیم به لیگ برتر انگلیس را نگیرند، می‌توانند در مرحله پلی‌آف چمپیونشیپ که با حضور تیم‌های سوم تا ششم جدول و بلافاصله پس از پایان فصل برگزار می‌شود، صعودشان را قطعی کنند و پایان خوشی در لیگ امسال داشته باشند.

7474