دفاع خادم از انتخاب سیاسی؛ نگذاشت استقلال و پرسپولیس زمین‌گیر شوند

دفاع خادم از انتخاب سیاسی؛ نگذاشت استقلال و پرسپولیس زمین‌گیر شوند

پایگاه خبری فوتبالی- معاون اسبق وزیر ورزش از یکی از جنجالی‌ترین انتصابهایش در باشگاه پرسپولیس دفاع کرده است.

به گزارش فوتبالی، در دوران حضور امیررضا خادم در وزارت ورزش بود که به پیشنهاد او فردی به نام حمیدرضا سیاسی وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شد. سیاسی بعد از برکناری رحیمی از مدیرعاملی پرسپولیس، جانشین او شد و در اقدامی جنجالی، علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس را اخراج و حمید درخشان را جانشین او کرد.

امیررضا خادم که باعث ورود حمیدرضا سیاسی به فوتبال شد، در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرگزاری فارس در دفاع از این فرد گفته است: حضور سیاسی باعث شد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زمین‌گیر نشوند، یعنی سیاسی از جیب خود پول داد و در انتها زمانی که رفت توقعی هم نکرد و بر خلاف آقایان دیگر که کمک می‌کردند و دائما به اشکال مختلف پول هایی که داده اند را فریاد می‌زدند و یا مدعی برگشت آن بودند.  شما یک بار هم از سیاسی نشنیدید که درباره کمک به دو باشگاه و یا مبالغی که به مربی و بازیکنان داد، حرفی بزند یا پیگیر چیزی شود و بگوید من به خاطر آن زندان رفتم و باید پول مرا بدهید.

خادم معتقد است مشاوره‌های غلط به سیاسی باعث شد که او کارهایی انجام دهد که به ضررش تمام شود. او به این نکته هم اشاره کرده که پرسپولیس بابت مشکلاتی که برای سیاسی به وجود آمد، متضرر شد: برخوردی که با سیاسی صورت گرفت و بازداشت شد هرچند بعد از سال‌ها تبرئه شد اما در این پرسه هم پرسپولیس متضرر شد و هم او. زمانی که در نیم فصل سیاسی مدیرعامل شد قصد داشت از جیبش 10 میلیارد هزینه کند و بازیکن جدید بگیرد و برانکو را بیاورد. اما به زندان رفت، بعد از آن هم آزاد و تبرئه شد. این شخص هم هزینه کرد و هم زندگی‌اش را از دست داد، پرسپولیس هم ضربه خورد.

1984