پرسپولیس و استقلال چشم انتظار اولین سه امتیاز فکری

پرسپولیس و استقلال چشم انتظار اولین سه امتیاز فکری

پایگاه خبری فوتبالی- شرایط جدول لیگ به گونه‌ای است که پیروزی محمود فکری برابر سپاهان باعث خوشحالی پرسپولیس و استقلال خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان فردا در قالب هفته بیستم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند و این اولین باری است که فکری در لیگ برتر روی نیمکت نفت مسجد سلیمان می‌نشیند.

فکری فصل را با هدایت استقلال شروع کرد اما بعد از 16 هفته مجبور به ترک استقلال شد و حالا هدایت تیم نفت مسجد سلیمان را در اختیار گرفته است که بعد از جدایی مجتبی حسینی در نیم فصل، زیر نظر داریوش یزدی اصلا خوب نتیجه نگرفت و این تیم حالا با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

با توجه به شرایط امتیازی در بالای جدول رده بندی در لیگ برتر پرسپولیسی ها و استقلالی ها امیدوار هستند فکری در اولین بازی اش با نفت مسجد سلیمان، سپاهان را متوقف کند یا حتی طلایی پوشان اصفهان را شکست بدهد زیرا پرسپولیس با 20 بازی 41 امتیازی است، سپاهان از 19 بازی 40 امتیاز گرفته و استقلال هم با 34 امتیاز در تعقیب این دو تیم است.

در صورتی که سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان شکست بخورد، نه تنها صدر جدول کماکان در اختیار پرسپولیس خواهد بود بلکه فاصله امتیازی شاگردان محرم با استقلال، همان 6 امتیاز باقی خواهد ماند.

9697