گزارش روز؛ وضعیت جدول آقای گلی در لیگ برتر انگلیس

گزارش روز؛ وضعیت جدول آقای گلی در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی – لیگ برتر به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود و رقابت در جدول آقای گلی اوج گرفته است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر منچستر سیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و احتمالا قهرمان می‌شود. منچستر یونایتد هم به احتمال زیاد رتبه دوم را کسب می‌کند و رقابت اصلی بر سر تصاحب رتبه‌های سوم و چهارم جهت گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است اما در جدول آقای گلی یک رقابت جذاب وجود دارد.

به طور کلی به ثمر رساندن ۲۰ گل باعث می‌شود یک بازیکن در بین رتبه‌های بالای جدول آقای گلی قرار گیرد و مدعیان امسال هم در آستانه به ثمر رساندن بیستمین گل خود هستند. امثال هم البته این رقابت مانند همیشه بسیار فشرده است. هری کین و محمد صلاح که سابقه برنده شدن این جایزه را دارند می‌توانند باز هم این جایزه را ببرند اما ممکن است گزینه‌ای جدید هم این جایزه را برنده شود.

در حال حاضر هری کین و محمد صلاح با ۱۹ گل به طور مشترک در صدر قرار دارند و برونو فرناندز با ۱۶ گل سوم است. رتبه چهارم را دومینیک کالورت لوین به طور مشترک با پاتریک بامفورد از لیدز با ۱۴ گل در اختیار دارند و سون هیونگ مین هم با ۱۳ گل ششم است.

سال گذشته جیمی واردی با ۲۳ گل توانست بالاتر از اوبامیانگ ۲۲ گله آقای گل شود اما امسال او تنها ۱۲ گل زده و در رده هفتم قرار گرفته. امسال با توجه به شرایط جدول، رتبه اول توانایی شکستن رکورد سال گذشته واردی را خواهد داشت اما در نهایت باید دید نتیجه چه می‌شود و کدام بازیکن آقای گل خواهد شد.

1101