تمجید لینه‌کر از پدیده بارسلونا: فوق ستاره خواهد شد

تمجید لینه‌کر از  پدیده بارسلونا: فوق ستاره خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا عملکرد جالبی در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید نداشت اما به نظر می رسد که یکی از بازیکنان بیشتر از بقیه جلب توجه کرده است. در شبی که لیونل مسی کمرنگ بود، پدری پدیده جوان بارسلونا نگاه ها را به خود جلب کرد و گری لینه کر مهاجم اسبق تیم ملی انگلیس و بارسلونا به تمجید از وی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، لینه کر بین سالهای 1986 تا 1989 در بارسلونا بازی می کرد و بعد از آن به لیگ انگلیس برگشت تا در ترکیب تاتنهام قرار بگیرد. او حالا مفسر ورزشی در انگلیس است و شرایط تیم کومان را از دور دنبال می کند.

بارسلونا با شکست مقابل رئال مادرید حالا در رتبه سوم لیگ اسپانیا قرار گرفته است. آنها حالا حق اشتباه ندارند و باید هر هشت بازی بعدی خود را با پیروزی به ثمر رساندند و منتظر امتیاز از دست دادن رئال مادرید یا اتلتیکو باشند. البته تیم کومان بازی مستقیمی با اتلتیکو دارد که می تواند برای آنها خیلی مهم باشد چرا که اگر تیم سیمئونه را شکست بدهند همچنان می توانند به شانس های خود برای قهرمانی امیدوار باشند. بارسا البته هفته آینده بازی مهمی در فینال کوپا دل ری مقابل بیلبائو دارد که در صورت کسب اولین جام فصل می توانند روحیه بالایی به دست بیاورند.

4125