ادای احترام خلاقانه اسطوره آرسنال به رپر معروف در پخش زنده تلویزیونی

ادای احترام خلاقانه اسطوره آرسنال به رپر معروف در پخش زنده تلویزیونی

پایگاه خبری فوتبالی - یان رایت اسطوره آرسنال شنبه شب در حین پخش زنده برنامه Match of the Day با یاد کردن از DMX  رپر فقید تحسین های زیادی را برانگیخت.

به گزارش فوتبالی، DMX پنج روز پس از حمله قلبی خود جمعه گذشته در سن 50 سالگی درگذشت. این خواننده با نام واقعی "ارل سیمونز" ترانه های معرفی نظیر Party Up و X Gon' Give It To Ya را خوانده بود که محبوبیت زیادی را کسب کرده بود. 

یان رایت در حین آنالیز پیروزی لیدزیونایتد مقابل منچسترسیتی در روز شنبه از DMX یاد کرد. گری لینه کر مجری برنامه از ستاره سابق آرسنال پرسید:"لیدز چطور توانست مدعی چمپیونزلیگ را شکست بدهد؟" که رایت در جوابش گفت:" متوقفشان کردند، رهایشان کردند و درهای فروشگاه را به رویشان باز کردند، اگر بخواهم صادقانه بگویم."

در حقیقت یان رایت به شکل جالب و استادانه ای به یکی از ترانه های معروف DMX اشاره کرد و بعد از آن  خطاب به لینه کر گفت:" خوشت آمد؟" که مجری برنامه در جوابش گفت:"ادای احترام زیبایی بود."

DMX در یکی از ترانه های خود به نام سرود "راف رایدرز" خوانده است:" یک اتفاق جدید، متوقف کن، رها کن، خاموششان کن و درهای فروشگاه را به رویشان باز کن." 

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از این ادای احترام خلاقانه و جالب یان رایت تمجید کرده اند.

4125