اوزیل: بنزما بهترین مهاجم لالیگا و رئال مادرید مدعی قهرمانی است

اوزیل: بنزما بهترین مهاجم لالیگا و رئال مادرید مدعی قهرمانی است

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود اوزیل مهاجم آلمانی اسبق آرسنال و رئال مادرید به شدت پیگیر ال کلاسیکوی شنبه شب بود. این بازیکن آلمانی دو توئیت را در مورد پیروزی تیم سابقش مقابل بارسلونا منتشر کرد و به تمجید از این تیم و کریم بنزما پرداخت.

به گزارش فوتبالی، گل اول رئال مادرید در مقابل بارسلونا با ضربه پشت پا و تماشایی کریم بنزما به ثمر رسید. اوزیل پس از این گل توئیت کرد:" بهترین مهاجم لالیگا دوباره کلاس خود را نشان داد. بنزی پسر خودم است. نیمه اول عالی در ال کلاسیکو."

کمی بعد و با پیروزی رئال مادرید، اوزیل پیام دیگری منتشر کرد و نوشت:" بازی فوق العاده. امتیازات بسیار بزرگ در ال کلاسیکو. حالا آنها مدعی اصلی قهرمانی هستند."

اوزیل بین سالهای 2010 تا 2014 در رئال مادرید حضور داشت که یک قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی کوپا دل ری کسب کرد و به علت عدم توافق در مورد دستمزد از رئال مادرید جدا شد و با 45 میلیون یورو به آرسنال پیوست. او شروع درخشانی در تیم لندنی داشت اما به تدریج کمرنگ و کمرنگ تر شد تا این که راه حضور در فنرباغچه را در پیش گرفت تا در کشور پدری خود به فوتبال ادامه بدهد و تلاش کند که به روزهای خوبش برگردد.

4125