گمانه‌زنی درباره خروجی استقلال در پایان فصل؛ این 3 نفر

گمانه‌زنی درباره خروجی استقلال در پایان فصل؛ این 3 نفر

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال جدایی سه بازیکن سرشناس استقلال از این تیم در پایان فصل وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قرارداد 11 بازیکن استقلال در پایان فصل به اتمام می‌رسد، فرهاد مجیدی از مدیران باشگاه خواسته که با بازیکنان مورد نظر او وارد مذاکره شوند و قرارداد بازیکنان مربوطه تمدید شود تا او نگرانی‌ای بابت جدایی احتمالی این نفرات نداشته باشد.

طبق ادعای خبرورزشی، از این 11 نفر(حسین حسینی، محمد نادری، سیاوش یزدانی، میلیچ، دیاباته، مطهری، رضاوند، ریگی، اسماعیلی، شجاعیان و ریگی) به احتمال زیاد سه نفر فصل آینده در استقلال نخواهند بود.

نفر اول سیدحسین حسینی است که از روزی که مظاهری با استقلال قرارداد بست اخباری درباره احتمال جدایی این دروازه‌بان به گوش می‌رسید. با توجه به آنکه مظاهری گزینه اول کادر فنی استقلال برای قرار گرفتن درون دروازه است و حسینی دوست دارد شماره یک تیمش باشد، احتمالا او در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد.

داریوش شجاعیان هم که طی یکی دو فصل اخیر با مصدومیت‌های متعددی روبرو شده، شانس زیادی برای ماندن در استقلال ندارد و احتمالا فرشید اسماعیلی هم در پایان قراردادش با استقلال، راهی تیم دیگری خواهد شد. بازیکنی که در ابتدای فصل بر سر مبلغ قراردادش با باشگاه به مشکل خورد و آنطور که خبرورزشی نوشته، عملکردش طوری نبوده که باعث شود مدیران استقلال به دنبال تمدید قرارداد او باشند.

1984