بحران مدافع در اردوی پرسپولیس/ قرمزها روی نیمکت مدافع ندارند

بحران مدافع در اردوی پرسپولیس/ قرمزها روی نیمکت مدافع ندارند

پایگاه خبری فوتبالی- کاروان پرسپولیس برای دفاع از عنوان نایب قهرمانی اش در لیگ قهرمانان آسیا راهی کشور هند شده است.

به گزارش فوتبالی،پرسپولیس در شرایطی برای مسابقات فشرده و حساس مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به هند رفت که یک مدافع تخصصی در بین نیمکت‌نشینان این تیم دیده نمی‌شود و با کمبود بازیکن در خط دفاع روبه رو است.

قرمزها که در نقل و انتقالات زمستانی فرشاد فرجی را بعد از مشکلاتی مانند دریافت رضایت نامه و مسائل پیرامون آن برای تقویت خط دفاع خود به خدمت گرفتند، اما این مدافع مازندرانی حالا با بدشانسی بزرگی که مواجه شده است نتوانست کاروان پرسپولیس را در سفر به گوا همراهی کند.

فرجی که پس از حضور در پرسپولیس دقایقی کوتاه مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفته بود، بازی مقابل نساجی را به خاطر ابتلا به کرونا و رفتن به قرنطینه از دست داد و حالا حضور او در هند و همراهی تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به خطر افتاده است.

در حالی که فرجی روز چهارشنبه به همراه سایر بازیکنان پرسپولیس تست کرونا داده بود جواب تست او بالاخره منفی شد تا بلیت او در پرواز چارتر این تیم تهیه شود اما کادر پزشکی قرمزها برای تایید حضور فرجی خواهان نمونه برداری مجدد از او شد تا بار دیگر کرونای او مورد ارزیابی قرار بگیرد، همین موضوع باعث شد تا فرجی نتواند در جمع مسافران پرسپولیس برای حضور در هند قرار بگیرد و بلیت سفر او برای چند روز دیگر در نظر گرفته شده است.

قوانین سخت گیرانه ای‌اف‌سی در این دوره و اینکه اگر تیمی حتی یک بازیکن کرونایی داشته باشد از مسابقات کنار برود باعث شد کادر فنی پرسپولیس ریسک نکرده و تا اطمینان از سلامت کامل فرجی پیدا نکرده او را همراه خود به هند نبرند، پیش از این اعلام شد فرجی از لیست آسیایی پرسپولیس خط خورده اما این اتفاق رخ نداده و احتمال دارد او در روزهای آینده به هند برود.

روز گذشته و پیش از پرواز پرسپولیس اعلام شد که تست سعید آقایی هم مثبت شده تا یحیی بیش از پیش در خط دفاع تیمش احساس کمبود کند. آقایی هم که شرایطی مشابه به فرجی دارد بعد از دو تست که از او به عمل خواهد آمد در صورتی که پاسخ آن منفی باشد می تواند به کاروان پرسپولیس ملحق شود در غیر اینصورت این بازیکن مرحله گروهی مسابقات را با توجه به قرنطینه 2 هفته از دست خواهد داد.

حالا بعد از جدایی محمد انصاری و احسان حسینی پرسپولیس روی نیمکت اصلاً مدافع ندارد و مثل بازی با نساجی هافبک‌هایی مثل شجاعی، نعمتی و کامیابی‌نیا برای بازی در خط دفاع رزرو شده‌اند.

7655