آذرنیا: ناهماهنگی‌هایی در امارات وجود داشت اما الان شرایط خوب است

آذرنیا: ناهماهنگی‌هایی در امارات وجود داشت اما الان شرایط خوب است

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: باشگاه شارجه استقبال خوبی از ما داشت و با وجود یکسری ناهماهنگی‌ها، الان شرایط خوبی داریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حسن آذرنیا درباره شرایط تیم تراکتور در کشور امارات اظهار داشت: ما روز گذشته (شنبه) حدود ساعت 10 صبح به امارات رسیدیم و در فرودگاه از ما تست PCR گرفتند. بعد هم به هتل منتقل شدیم و به هر یک از اعضای تیم یک اتاق جداگانه دادند. در اتاق کاملاً قرنطینه بودیم تا اینکه ساعت 4 بعد از ظهر یک تست مجدد از همه اعضای تیم گرفته شد و گفتند تا جواب تست‌ها نیاید حق تمرین و تردد را ندارید.

وی ادامه داد: خوشبختانه جواب تست‌ها صبح امروز به ما داده شد و تست تمام اعضای تیم منفی بود. بچه‌ها هم از قرنطینه خارج شدند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امروز یک جلسه تمرین وزنه و یک جلسه تمرینی هم در زمین چمن خواهیم داشت.

سرپرست تیم تراکتور راجع به میزبانی کشور امارات نیز گفت: باشگاه شارجه استقبال خوبی از ما داشت، اما با توجه به شرایط کرونایی، ناهماهنگی‌هایی در ابتدا وجود داشت که خوشبختانه حل شد و ما الان مشکلی نداریم.

آذرنیا تصریح کرد: خدا را شکر شرایط بچه‌ها خیلی خوب است و همه یکدل تلاش می‌کنند تا نتایج خوبی کسب کنیم و مطمئن باشید در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در مورد شناخت کادر فنی تراکتور از رقبای این تیم گفت: از روزی که قرعه‌کشی مسابقات انجام شد، گروه فنی ما فیلم‌های بازی رقبا را دیدند. حتی بازی پلی‌آف بین نماینده عربستان و عراق را هم گروه فنی ما زیر نظر داشت و از این بابت مشکلی نداریم. ان‌شاءالله بتوانیم با زحماتی که مالک و مدیریت باشگاه می‌کشند، انتظار هواداران را برآورده کنیم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

7474