اعتراض ابراهیموویچ به کارت قرمز: داور اشتباه متوجه شده!

اعتراض ابراهیموویچ به کارت قرمز: داور اشتباه متوجه شده!

پایگاه خبری فوتبالی – زلاتان ابراهیموویچ قصد دارد به کارت قرمزی که مقابل پارما گرفت اعتراض کند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته تیم میلان در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف پارما رفت. در حالی که بازی با حساب ۲-۰ به سود میلان در ورزشگاه انیو تاردینی جریان داشت زلاتان با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. او هنگام دریافت کارت گیج به نظر می‌رسید و مقابل فابیو مارسکا نمی‌دانست چه عکس‌العملی نشان دهد. مارسکا البته با چنین حاشیه‌هایی بیگانه نیست زیرا در بازی اینتر در ماه ژانویه با آنتونیو کونته چنین برخوردهایی داشت.

طبق خبری که اسکای اسپورت منتشر کرده است، زلاتان ابراهیموویچ به استفانو پیولی، سرمربی تیم میلان اعلام کرده اخراجش یک سو تفاهم بوده است. پس از صحنه خطا زلاتان با طعنه گفته «پس برای تو اهمیتی ندارد که چه می‌گویم؟ عجیب است» که در بین حرف‌هایش یک کلمه احتمالا توسط داور اشتباه شنیده شده و داور تصور کرده زلاتان به او توهین کرده است.

حالا و پس از اتمام بازی باید همه منتظر گزارش داور بمانند و متوجه شوند داخل آن چه چیزی نشوته شده یا منتظر لب خوانی ویدیو یا حتی فایل صوتی حرف‌های زلاتان باشند. زلاتان هم اکنون به دلیل کسب کارت قرمز مستقیم با ۲ جلسه محرومیت رو به رو است اما این جریمه می‌تواند به یک جلسه کاهش یابد.

1101