سولشر: حضور در رده دوم برای منچستریونایتد یک دستاورد نیست

سولشر: حضور در رده دوم برای منچستریونایتد یک دستاورد نیست

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد تا اینجای فصل عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته و در رتبه دوم لیگ برتر انگلیس قرار دارد. اوله گونار سولشر، سرمربی منچستری‌ها اعلام کرده حضور در این رتبه دستاورد نیست و آن‌ها باید برای چالش‌های جدید بجنگند.

به گزارش فوتبالی، سولشر پیش از دیدار مقابل تاتنهام به خبرنگاران گفته: نمی‌توانیم حضور در رده دوم را یک دستاورد بدانیم. جاه‌ طلبی ما خیلی بیشتر از حضور در رتبه دوم است. زمانی که در باشگاه نبودم گفتم که نمی‌شود با این اتفاق خوشحال بود و حالا هم خوشحال نیستیم. منظور من را اشتباه دریافت نکنید. جاه طلبی ما این است که تیم‌ بالاتر از ما در جدول را بگیریم.

سرمربی شیاطین سرخ در ادامه افزود: در حال حاضر سیتی فصلی بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. آن‌ها ۳ یا ۴ فصل خوب را داشته‌اند و می‌دانیم چه چالشی پشت سر ما است اما باید آن‌ها را پشت سر بگذارید. اگر این چالش را پشت سر نذاریم یعنی در جای اشتباهی قرار داریم زیرا من برای این کار اینجا هستم. بازیکنان باید این چالش‌ها را بگذرانند و فداکاری کنند. این کاری است که باید انجام دهد. باید با خون و عرق و اشک بازی کنند زیرا اینجا بهترین لیگ دنیا است و البته سخت‌ترین لیگ.

1101