زیدان: داور پنالتی نگرفت چون پنالتی نبوده است

زیدان: داور پنالتی نگرفت چون پنالتی نبوده است

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد و در واکنش به اظهارات کومان معتقد است که در این بازی خطای پنالتی در کار نبوده است.

به گزارش فوتبالی، زیدان پس از بازی درباره شرایط تیم پس از پیروزی های مهم گفت:"این چیزی را تغییر نمی دهد ، هنوز فاصله زیادی باید طی شود. ما باید بعد از امروز استراحت کنیم. این دو بازی طاقت فرسا بوده است. اکنون باید استراحت کنیم. من نمی دانم که چگونه فصل را به پایان می رسانیم. از نظر جسمی ، ما در محدودیت قرار داریم."

زیدان در ادامه گفت:" من برای بازیکنان خوشحالم. ما امروز تغییرات زیادی ایجاد کردیم. ماریانو ، اودریوزولا ، ایسکو ، مارسلو ... همه متعهد هستند. همه دوست دارند بازی کنند. این چیزی است که در مورد این تیم خوب است. همه ما اینجا هستیم. من مسئول هستم ، اما از بابت بازیکنان خوشحالم. ما با هم برنده شدیم."

زیدان در مورد ادعای کومان درباره مسائل داوری و پنالتی روی بریتویت گفت:"همه احساسات خاص خود را دارند. من فکر می کنم اگر داور پنالتی نگرفت ، به این دلیل است که پنالتی نبوده است. مهم چیزی است که امروز در زمین انجام دادیم. ما سختی زیادی کشیدیم زیرا بارسلونا تیم بزرگی است. شما نمی توانید بگویید که داور تصمیم گیرنده و تعیین کننده بازی بود."

زیدان در مورد بنزما و ناچو هم گفت:" بنزما یک استعداد خالص است و این گل از پس بازیکنان عالی بر می‌آید. ما آنچه در خارج از زمین گفته می شود را نمی بینیم و نمی شنویم ، زیرا این به ما کمکی نخواهد کرد. ناچو قابل اعتماد است ، همیشه آماده بازی است ، او کارش را به خوبی انجام داد ، برای بازیکنان خوشحال بودم ، بنابراین آنها شایسته این پیروزی هستند ، آسان نبود."

1470