لمس شدن لوگوی رئال مادرید توسط آلبا؛ به مودریچ چه گفت؟

لمس شدن لوگوی رئال مادرید توسط آلبا؛ به مودریچ چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در ال کلاسیکویی حساس و پر هیجان به مصاف هم رفتند و این در نهایت رئال مادرید بود که موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و سه امتیاز حیاتی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی رونالد کومان و بازیکنان بارسلونا اعتراض زیادی به داور مسابقه داشتند به طوری که در طول بازی آن ها معتقد بودند که داور مسابقه دو پنالتی را برای آنها نگرفته است، البته کارشناس داوری مارکا پس از بازی نظر دیگری داشت و معتقد بود که خطای پنالتی در این بازی رخ نداده است.

روی یکی از صحنه های این بازی، لوکا مودریچ و جوردی آلبا جدالی لفظی داشتند به طوری که جوردی آلبا، مدافع کناری اسپانیایی بارسلونا که از مسائل داوری ناراحت بود، در مسیر دویدن با مودریچ، دست خود را به سمت لوگوی رئال مادرید روی پیراهن لوکا مودریچ آورد و خطاب به او گفت که به خاطر این لوگوست که داوران به این شکل تصمیم گیری می‌کنند و به نوعی جوردی آلبا بدین شکل لوگوی رئال مادرید را مقصر دانست و داوران را به رئالی بودن متهم کرد و این حرف ها را خطاب به لوکا مودریچ زد.

کار بارسلونا در لالیگا بسیار سخت شده است و رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بالاتر از این تیم قرار گرفته اند و باید دید که شرایط برای رونالد کومان چگونه پیش می‌رود.

1470