عابدزاده بهترین بازیکن زمین شد (عکس)

عابدزاده بهترین بازیکن زمین شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو بهترین بازیکن بازی امشب تیمش انتخاب شده و جایزه بهترین بازیکن زمین را از اسپانسر مسابقات سوپر لیگ پرتغال دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم مارتیمو در چارچوب هفته بیست و ششم سوپر لیگ پرتغال در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف همسایه جدولی خود فارنسی رفت و موفق شد با درخشش دروازه بان ایرانی خود این تیم را شکست دهد.

ماریتیمو هفته گذشته با یک گل مغلوب بنفیکا شده بود. این تیم در حالی هفته گذشته مقابل حریف خود شکست خورد که امیر عابدزاده با درخشش در درون دروازه مانع از گلزنی مهاجمان بنفیکا در جریان بازی شد اما در نهایت از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شد. عابدزاده که در بازی حساس امشب نیز درون دروازه ماریتیمو حضور داشت، این بار توانست با یک کلین شیت مهم، زمینه ساز پیروزی تیمش مقابل فارنسی شود. مارتیمو با کسب این پیروزی، یک رده صعود کرده و جای فارنسی را در رتبه شانزدهم گرفت.

به واسطه درخشش در بازی امشب، امیر عابدزاده به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده و جایزه ویژه اسپانسر مسابقات سوپر لیگ پرتغال را دریافت کرد. او بعد از دریافت این جایزه گفت:

"قبل از هر چیز ، از جایزه شما متشکرم. در مورد تیم باید بگویم که در طول هفته ما مثل همیشه تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم تا به امتیاز دلخواه خود در این بازی برسیم. امروز موفق به کسب امتیازات لازم شدیم  و اکنون باید به فکر بازی بعدی مان باشیم چرا که می خواهیم پیروزی های بیشتری را در ادامه کسب کنیم. ما باید اینگونه ادامه دهیم. بازی امروز به پایان رسید و هنوز تا پایان فصل هشت فینال دیگر داریم. "

وی ادامه داد:

" همه بازی ها برای ما بدون توجه به حریف مهم هستند. ما تلاش می کنیم و بازی به بازی با این هدف که همیشه سه امتیاز را بدست بیاوریم وارد زمین می شویم. ما باید به مبارزه و تلاش خود ادامه دهیم زیرا ماریتیمو سزاوار موفقیت های بیشتری است."

1470