پارما 1-3 آث میلان؛ بازگشت روسونری به جاده پیروزی

پارما 1-3 آث میلان؛ بازگشت روسونری به جاده پیروزی

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان پیولی در یک دیدار سخت مقابل پارما، 2 بر یک برنده شدند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی‌ام سری آ ایتالیا، تیم‌های پارما و میلان از ساعت 20:30 در ورزشگاه انیو تاردینی پارما به مصاف هم رفتند. میلان در حالی پا به میدان می‌گذاشت که هفته گذشته مقابل سمپدوریا متوقف شده بود و برای تثبیت جایگاه دومی خود نیاز به پیروزی داشت. در آن سمت نیز پارما برای بقا در لیگ باید در این بازی برنده می‌شد. 

شاگردان پیولی بازی را بسیار هجومی آغاز کردند و موفق شدند با پاس گل زلاتان ایبراهیموویچ و ضربه آنتونی ربیچ به گل اول دست پیدا کنند. بعد از 20 دقیقه از شروع بازی، پارما برای زدن گل تساوی، جلو کشید، اما در این راه ناکام بود و در دقیقه 44 فرانک کسیه اختلاف را دو برابر کرد و میلانی‌ها با پیروزی 2-0 به رختکن رفتند. 

در نیمه دوم داستان به کلی تغییر پیدا کرد. زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه 60 به دلیل درگیری با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا میلان 10 نفره شود. 6 دقیقه پس از اخراج زلاتان، ریکاردو گالیولو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا کار میلان برای حفظ پیروزی سخت شود. فشار پارما برای رسیدن به گل تساوی و گرفتن یک امتیاز چند برابر افزایش پیدا کرد و میلان به طور کامل در لاک دفاعی خود فرو رفته بود. درخشش دوناروما و مدافعین میلان باعث شد تا تمامی فرصت‌های پارما از دست برود. در ثانیه‌های پایانی بازی هم رافائل لیائو گل سوم میلان را زد و روسونری با نتیجه 1-3 پیروز میدان شود. 

میلان با این برد، 63 امتیازی شد و اختلاف خود را با یوونتوس رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد. آن‌ها همچنین با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر، 8 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.

4416