اعلام ترکیب رئال مادرید و بارسلونا؛ نفس‌ها در سینه حبس!

اعلام ترکیب رئال مادرید و بارسلونا؛ نفس‌ها در سینه حبس!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا، از ساعت 23:30 به وقت تهران یک دیدار بسیار حساس را برگزار خواهند کرد که می‌توان گفت در تعیین قهرمان این فصل لالیگا تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. این بازی که در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار می‌شود، تمام نگاه‌های فوتبالدوستان را به خودش خواهد دوخت و نفس هواداران رئال مادرید و بارسلونا را در سینه حبس می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در ترکیب بارسلونا برای بازی امشب خبری از جرارد پیکه و آنتوان گریزمان نیست. در واقع جرارد پیکه که مصدومیت داشت و به زور آمپول ها بهبود یافته بود، اکنون در ترکیب ثابت آبی و اناری پوشان حاضر نیست و کومان ترجیح داده که روی جرارد پیکه در خط دفاع تیمش ریسک نکند.

از طرفی در رئال مادرید هم ترکیب تیم برای این بازی با ترکیب بازی مقابل لیورپول متفاوت است و زیدان ترجیح داده برای این بازی به مارکو آسنسیو به طور ثابت بازی ندهد. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور مارسلو در ترکیب رئال مادرید مطرح شده بود که اکنون مشخص شده که او در ترکیب نیست و مندی مدافع چپ رئال مادرید در این بازی خواهد بود.

ترکیب رئال مادرید بدین شرح است: کورتوا، وازکز، میلیتائو، ناچو، مندی، کاسمیرو، کروس، والورده، مودریچ، وینیسیوس، بنزما.

ترکیب بارسلونا هم در این بازی بدین صورت است: تراشتگن، دست، آرائوخو، سرجیو بوستکتس، مسی، عثمان دمبله، لنگله، پدری، جوردی آلبا، دی یونگ، مینگوئزا.

1470