لیورپول 2-1 آستون ویلا؛ طلسم آنفیلد در نهایت شکسته شد

لیورپول 2-1 آستون ویلا؛ طلسم آنفیلد در نهایت شکسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در خانه مقابل آستون ویلا به پیروزی رسید. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 18:30 امروز (شنبه)، دو تیم لیورپول و آستون ویلا از هفته سی و یکم لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. لیورپول در دیدار رفت مقابل این تیم، با شکست سنگین 7-2 تحقیر شده بود و حالا برای انتقام گرفتن و نزدیک شدن به جایگاه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پا به میدان گذاشته بود.

در نیمه اول، قرمزها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما بازیکنان مهمان نیز در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر می‌شدند. اولی واتکینز مهاجم آستون ویلا برخلاف جریان بازی در دقیقه 43 گل اول آستون ویلا را به ثمر رساند. پس از آن در دقیقه 45+2 بابی فیرمینو گل تساوی بخش را زد، اما داور با کمک VAR گل را مردود اعلام کرد و همین موضوع باعث خشم هواداران لیورپول در شبکه‌های مجازی نیز شد. نیمه اول با نتیجه 0-1 به سود آستون ویلا به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان کلوپ فشار خود را برای رسیدن به گل تساوی افزایش دادند و در دقیقه 57، این محمد صلاح بود که گل تساوی را به ثمر رساند. لیورپول برای زدن گل پیروزی دست از تلاش نکشید و آن‌ها در دقیقه 90+1 توسط آرنولد به گل پیروزی دست پیدا کردند تا با نتیجه 2-1 برنده میدان خطاب شوند. 

لیورپول با این پیروزی 52 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم صعود کرد.

4416