کونته: بزرگ‌ترین چالش زندگی‌ام، آمدن به اینتر بود

کونته: بزرگ‌ترین چالش زندگی‌ام، آمدن به اینتر بود

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته اذعان کرد که قبول کردن هدایت اینترمیلان، یکی از سخت ترین چالش‌های دوران سرمربی‌گری‌اش بوده است. 

به گزارش فوتبالی، کونته 53 ساله در 31 می 2019 هدایت نراتزوری را قبول کرد و حالا به همراه این تیم در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد. آن‌ها با 11 امتیاز اختلاف نسبت به آث میلان رده دومی، در صدر جدول قرار دارند و به احتمال فراوان می‌توانند امسال قهرمان اسکودتو شوند. آن‌ها روز یک شنبه در ورزشگاه جوزپه مه آتزا، به مصاف کالیاری خواهند رفت. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، سرمربی اسبق یوونتوس، چلسی و تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "به ترکیب کالیاری نگاه کنید. باور کردن این که آن‌ها در چنین جایگاهی قرار دارند، واقعا سخت است. می‌دانیم که دیدار سختی در پیش داریم."

دیگو گودین و راجا ناینگولان 2 بازیکن اینتر هستند که فعلا به صورت قرضی در کالیاری بازی می‌کنند. کونته در خصوص احساس پشیمانی بابت از دست دادن این دو بازیکن گفت: "پشیمان نیستم. من همیشه از راجا برای زمانی که در این باشگاه حضور داشت، تشکر کردم. گذشته دیگر گذشته است. ما باید مراقب او باشیم، زیرا ناینگولان در فصل گذشته، گل تساوی کالیاری را در برابر ما به ثمر رساند و باعث شد ما 2 امتیاز را از دست بدهیم."

4416