دومینویی که امباپه آغاز می کند: ایکاردی، رونالدو، موراتا و ...

دومینویی که امباپه آغاز می کند: ایکاردی، رونالدو، موراتا و ...

پایگاه خبری فوتبالی - تصمیمی که در مورد امباپه پیرامون جدایی از پی اس جی گرفته، کل فوتبال اروپا را تحت تاثیر قرار خواهد داد. مهاجم فرانسوی هدف اصلی رئال مادرید در تابستان است و با وجود آن که رئال مادرید سعی کرده تا جلوی جدا شدنش را بگیرد اما خبری از تمدید نیست. اگر امباپه در تابستان از پی اس جی جدا شود، اثر دومینویی را روی آینده بازیکنان دیگری نظیر کریستیانو رونالدو، ایکاردی و موراتا ایجاد خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اگر امباپه به رئال مادرید برود، پی اس جی تمرکزش را روی خرید رونالدو خواهد گذاشت تا او را به خدمت بگیرد. بدین ترتیب مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پی اس جی نیز چاره ای جز جدایی نخواهد داشت و به نظر می رسد که یوونتوس مقصد احتمالی او خواهد بود. در این میان آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی نیز آینده ای در یوونتوس نخواهد داشت و باید به اتلتیکو برگردد.

مائورو ایکاردی در لیست پی اس جی برای بازی مقابل استراسبورگ قرار نگرفت و به نظر می رسد که پی اس جی هیچ مشکلی با جدایی وی در تابستان ندارد. تیم پاریسی در تابستان قبلی برای خرید وی 50 میلیون یورو هزینه کرد و حالا درها را به روی فروش وی باز خواهد کرد. 

4125