هندی ها یک جلسه از تمرینات پرسپولیس را کم کردند

هندی ها یک جلسه از تمرینات پرسپولیس را کم کردند

پایگاه خبری فوتبالی- تاخیر در پرواز قرمزها به کشور هند باعث شد تا تمرینات این تیم با اختلال ایجاد شود.

به گزارش فوتبالی، با پیگیری‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس مجوز سفر کاروان این تیم به هند دریافت شد و اعضای این تیم تا ساعاتی دیگر از طریق فرودگاه امام خمینی عازم ایالت گو در کشور هند خواهند شد.

تاخیر در سفر به کشور هند باعث شد تا تمرینات قرمزها به نوعی تحت تاثیر این تاخیر قرار بگیرد، اولین ضربه ای که پرسپولیس از تاخیر رفتن به هند می‌خورد این است که گل محمدی و شاگردانش تا همین جای کار یک جلسه تمرینی را از دست داده اند. 

پرسپولیس با توجه به بازی با نساجی روز جمعه به تمرین ریکاوری پرداخت و با توجه به اتفاقاتی که امروز رخ داد، قرمزها عملا امروز را تمرین نکردند و فردا نیز باید یک تمرین ریکاوری برگزار کند و نمی تواند تمرین اصلی و تاکتیکی مناسبی داشته باشد.

در حالی که پرسپولیس قرار است طبق برنامه روز ٢۵ فروردین مقابل الوحد امارات به میدان برود اما تاخیر در پرواز قرمزها که ابتدا قرار بود روز جمعه انجام شود به دلیل مشکلاتی که از سوی میزبان این مسابقات به وجود آمد کاروان این تیم مقرر شد امروز صبح عازم ایالت گوا در کشور هند شود اما عدم صدور مجوز پرواز باعث شد تا این پرواز طبق اعلام باشگاه پرسپولیس ساعت 17 امروز انجام شود.

به نظر می رسد حاشیه های سفر پرسپولیس به هند و مشکلات آن تمامی ندارد و حالا در جدیدترین اتفاق برنامه ریزی کادر فنی قرمزها برای تمرینات این تیم تغییر خواهد کرد.

7655