پاسخ کوبنده والدانو به کلوپ: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد زمین تمرینی خواهد بود

پاسخ کوبنده والدانو به کلوپ: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد زمین تمرینی خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با صحبت هایش در مورد ورزشگاه خانگی رئال مادرید در یک سال اخیر یعنی ورزشگاه دی استفانو جنجال بزرگی را ایجاد کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید از زمان شیوع کرونا و بدون تماشاگر شدن بازیها ترجیح داده که بازیهای خانگی را در ورزشگاه شش هزار نفری دی استفانو برگزار کند تا بدین ترتیب به روند ساخت و ساز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو سرعت ببخشد. کلوپ اما به نظر می رسید که از ورزشگاه دی استفانو خوشش نیامد و این ورزشگاه را یک زمین تمرینی دانست. البته رسانه های اسپانیا هم در گزارش هایی اعلام کردند که ورزشگاه دی استفانو ابعادی کاملا استاندارد دارد و چمن آن مشابه چمن ورزشگاه برنابئو است. در نهایت نوبت رونالد کومان سرمربی بارسلونا بود که از کلوپ انتقاد کند و بگوید که با صحبت هایش به باشگاه رئال مادرید بی احترامی کرده است. 

در ادامه این جنجال ها نوبت خورخه والدانو مدیر ورزشی، بازیکن و مربی اسبق رئال مادرید بود که خطاب به کلوپ با لحنی تند گفت:" علت این که رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو بازی می کند این نیست که بخواهد نسبت به حریفانش برتر باشد. ورزشگاه برنابئو حتی بدون تماشاگران هم برای حریفان ترسناک است و به همین دلیل است که رئال مادرید با تغییر محل بازیهای خانگی، بیش از حریفانش متضرر می شود. رئال مادرید از فرصت استفاده کرد تا ورزشگاه برنابئو را به ورزشگاهی مدرن در سطح قرن 21 تبدیل کند. زمانی که ساخت و ساز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به اتمام برسد، این ورزشگاه آنفیلد است که در قیاس با برنابئو به یک زمین تمرینی تبدیل خواهد شد. از صحبت های کومان خیلی خوشم آمد. چنین حرف هایی برای دفاع از حریف قدیمی نیست. وقتی به مسائل واضح و روشن واکنش نشان می دهی به این معنی نیست که بخواهی حریفت تقویت شود بلکه باعث می شود که منش بزرگ تری داشته باشی چرا که نمی خواهی با بدجنسی، دشمن قدیمی را مورد تخریب قرار بدهی. خوشبختانه دو مربی کنونی رئال و بارسا به جو خوب میان دو تیم کمک می کنند."

4125