طعنه مورینیو به سولشر: فرگوسن با حرف‌های او مخالف است

طعنه مورینیو به سولشر: فرگوسن با حرف‌های او مخالف است

پایگاه خبری فوتبالی – مورینیو اعلام کرده اگر فرگوسن هنوز روی نیمکت منچستر بود تفکر متفاوتی نسبت به سولشر داشت و بزرگ‌ترین مربی تاریخ لیگ برتر (فرگوسن از نظر مورینیو) با حرف‌های او مخالفت می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد از زمان حضور مورینیو و قهرمانی در لیگ اروپا و جام اتحادیه دیگر نتوانسته قهرمانی کسب کند و آخرین قهرمانی لیگش هم در سال ۲۰۱۳ با حضور فرگوسن روی نیمکت، رخ داده است.

سولشر درباره قهرمانی در رقابت‌های حذفی اعلام کرده این بیشتر یک تصمیم خودخواهانه از طرف مدیران است. به نظر می‌رسد او بیشتر به دنبال قهرمانی در لیگ است نه در رقابت‌هایی چون ام حذفی و جام اتحادیه. جملاتی که مورینیو با آن مخالف است اما به سولشر بابت آن احترام می‌گذارد. مورینیو البته گفته اگر فرگوسن سرمربی منچستر بود تفکر دیگری داشت.

زمانی که از مورینیو درباره حرف‌های سولشر پرسیده شد او گفت: این حرف‌ها نظر سولشر است اما من مطمئن هستم که اگر سر الکس فرگوسن بود، نظر دیگری داشت. به تفکرات سولشر ترام می‌گذارم اما متفاوت فکر می‌کنم. هر کس دوست دارد هر جوری فکر کند و اگر سولشر همه اینگونه فکر می‌کند من مشکلی ندارم. به من بی‌احترامی نکرده اما تکرار می‌کنم که رئیس بزرگ او، بزرگترین در تاریخ لیگ برتر، نظر متفاوتی نسبت به این حرف‌ها داشت.


1101