راموس: بزرگ‌ترین درد زندگی‌ام را هنگام خروج از سویا حس کردم

راموس: بزرگ‌ترین درد زندگی‌ام را هنگام خروج از سویا حس کردم

پایگاه خبری فوتبال - سرخیو راموس مدافع و کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید در خصوص شرایطش در زمان ترک سویا و پیوستن به لوس بلانکوس گفت.

به گزارش فوتبالی، مدافع شماره 4 کهکشانی‌ها، در سال 2005 از باشگاه دوران کودکی خود، یعنی سویا جدا شد و به رئال مادرید پیوست. این موضوع در آن زمان، باعث شد تا داستان‌های کذب پخش شود و باعث ناراحتی راموس و خانواده‌اش شود. 

به نقل از مارکا، راموس در مستند زندگی نامه‌اش به نام "افسانه سرخیو راموس" در این باره گفت: "می‌دانم سویا یعنی چی و هوادارانش چه حسی دارند. هیچ کس نمی‌تواند این را بهتر از من درک کند، زیرا از زمان جوانی‌ام، این موضوع را تجربه کردم. تمام اطلاعات من، دست‌کاری شده بود و به آن‌ها به سویا دروغ گفته بودند. دردناک بود، نه تنها برای من، بلکه برای خانواده‌ام. هیچ‌وقت کسانی را که باعث شدند پدربزرگ، مادر بزرگ و والدینم رنج و عذاب زیادی را تحمل کنند، نمی‌بخشم. خانواده‌ام دیگر نمی‌توانند به ورزشگاه سویا بروند. این بزرگ‌ترین دردی است که تاکنون تجربه کردم. به خاطر همین، وقتی در مقابل سویا گلزنی کردم، به آن شکل واکنش نشان دادم و عصبانی بودم. به خاطر تک تک درد و رنج‌هایی که خانواده‌ام در طول سال‌ها تجربه کرده بودند."

راموس در ادامه نیز گفت: "من هزاران بار دیگر هم، چنین تصمیمی خواهم گرفت، اما اجازه نمی‌دهم که دیگران بار دیگر مرا اذیت کنند. تا به امروز، همیشه گفته‌ام که من تا پایان زندگی‌ام بازیکن سویا خواهم ماند، اما با افتخار نیز فریاد می‌زنم که کاپیتان رئال مادرید و اسپانیا نیز هستم."

4416