عبدالله‌زاده: العین بازیکنان باکیفیتی دارد اما نیامده‌ایم که متوقف شویم/ فولاد تیم با برنامه‌ای است

عبدالله‌زاده: العین بازیکنان باکیفیتی دارد اما نیامده‌ایم که متوقف شویم/ فولاد تیم با برنامه‌ای است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به عربستان نیامده‌ایم که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا متوقف شویم و برگردیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، احمد عبدالله‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار فولاد مقابل العین امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: العین تیم خوب و بازیکنان باکیفیت زیادی دارد. این تیم را به خوبی آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت‌شان را شناسایی کرد‌ه‌ایم و می‌دانیم بازی سختی خواهیم داشت. ما تیم با برنامه‌ای هستیم و بازیکنان نیز شرایط را درک کرده‌اند که چه بازی سختی داریم. 
«آماده هستیم خودمان را در بالاترین سطح آسیا نشان دهیم.» وی با بیان این جمله افزود: یک سال سختی کشیدیم که به اینجا برسیم و نمی‌خواهیم متوقف شویم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. بازیکنان آماده فداکاری و جنگیدن هستند. آنها می‌خواهند از حضور در این بازی‌ها لذت ببرند و هواداران را شاد کنند. 

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: متأسفانه شرایط سختی در نیم فصل داشتیم، چرا که پنجره نقل‌وانتقالات‌مان بسته شد. با این وجود، بازیکنانی که اینجا هستند تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته و دل هواداران را شاد کنند. 

6641