پدیده رئال مادرید، بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا

پدیده رئال مادرید، بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور هفته درخشانی را سپری می کند. مهاجم برزیلی رئال مادرید برای اولین بار در دوران فوتبالش جایزه بازیکن هفته چمپیونزلیگ را کسب کرد. عملکرد درخشانش در لیورپول از چشم مخاطبان دور نماند: او دو گل به ثمر رساند تا رئال را به نیمه نهایی نزدیک کند. او به شدت الکساندر آرنولد دفاع کناری لیورپول را آزار داد. پیش از این مودریچ تجربه کسب عنوان بازیکن هفته چمپیونزلیگ را داشت و حالا مسی دومین بازیکن رئال در این فصل است که به این جایزه می رسد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس 20 ساله پیشرفت فوق العاده ای داشته است و در هفته های اخیر توانسته جایگاه خود را در ترکیب رئال مادرید ثابت کند و حتی برخی از هواداران که به بی دقتی او در ضربات آخر اعتراض داشتند را راضی کرده است. این بازیکن در دو بازی اخرش دو گل زده و یک پاس گل داده تا تاثیر خود را در تیم افزایش بدهد.  وینیسیوس که فصل گذشته هم در بازی خانگی رئال مادرید مقابل بارسلونا گلزنی کرد، شنبه شب به دنبال تکرار همین اتفاق است.

فصل خوب وینیسیوس باعث شده تا باشگاه های بزرگ اروپا در مورد خریدنش گوش به زنگ باشند. به طور مثال پی اس جی از رئال مادرید خواسته تا وینیسیوس به بخشی از انتقال امباپه تبدیل شود هر چند که مشخص نیست که آیا مدیران رئال مادرید حاضر می شوند که این پدیده را به سادگی از دست بدهند یا نه.

4125