دفاع راست پرسپولیس با استایل جواد کاظمیان

دفاع راست پرسپولیس با استایل جواد کاظمیان

پایگاه خبری فوتبالی- سیامک نعمتی روز گذشته در پست دفاع راست، عملکرد قابل قبولی داشت و احتمالا در لیگ قهرمانان آسیا نیز در این پست به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از یک بازی غیبت در ترکیب اصلی، سیامک نعمتی دوباره به جمع 11 بازیکن اصلی پرسپولیس بازگشت و این بار مطابق با پیش بینی ها، نزدیک تر به دروازه خودی، در پست دفاع راست به میدان رفت.

نمایش او در دفاع انتقادبرانگیز بود و چند بار بازیکنان نساجی توانستند از این بازیکن بگذرند اما در مجموع عملکرد نعمتی قابل قبول بود و احتمالا این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا هم دفاع راست خواهد بود. نعمتی روز گذشته 8 کنش دفاعی داشت و باوجود قد و قامت نه چندان بلند، 3 دوئل هوایی را هم به نفع خود خاتمه داد.

با این حال آنچه که سبب شده تا با حضور سیامک نعمتی پرسپولیس تهاجمی‌تر باشد، توان هجومی این بازیکن است که امکان عبور از بازیکنان، ارسال توپ و حتی حضور به موقع در محوطه و زدن ضربه نهایی را دارد. نعمتی روز گذشته نیز به همراه احسان پهلوان سمت چپ خط دفاعی نساجی را آزار داد و فرصت گلسازی هم داشت.

استایل بازیکن شماره 88 پرسپولیسی‌ها تشابه جالبی هم به ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس، جواد کاظمیان دارد که احتمالا حسرت می‌خورد که چرا در این تیم پرسپولیس بازی نمی‌کند. کاظمیان حدود شش سال در جمع سرخپوشان حضور داشت؛ در دوره ای که این باشگاه با بحران های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کرد و از صدر جدول اغلب دور بود.

اما نعمتی که مثل کاظمیان خوش تکنیک، شوتزن و سرعتی است، از زمان ورود به پرسپولیس سه قهرمانی لیگ، سه سوپرجام و یک جام حذفی را تجربه کرده و در دو فینال آسیا به میدان رفته است؛ آمارهایی که او را به عنوان بازیکنی پرافتخار معرفی می‌کند.

6641