داور ال کلاسیکو مصدوم شد و جای خود را به داور دیگری داد

داور ال کلاسیکو مصدوم شد و جای خود را به داور دیگری داد

پایگاه خبری فوتبالی - داور ال کلاسیکو تغییر کرد. ماتئو لاهوز که قرار بود قضاوت بازی شنبه شب میان رئال و بارسا را به عهده داشته باشد. این داور بازی حساس میان بایرن و پی اس جی را در روز چهارشنبه قضاوت کرد و قرار بود که یک بازی مهم دیگر را هم قضاوت کند اما دچار مصدومیت شد و بدین ترتیب نمی تواند در بازی شنبه حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال اسپانیا در بیانیه ای اعلام کرد که ماتئو لاهوز بازی شنبه را سوت نخواهد زد و جای خود را به خیل مانزانو خواهد داد. مانزانو قرار بود که این هفته استراحت کند. او هفته گذشته بازی حساس میان اتلتیکو مادرید و سویا در ورزشگاه پیزخوان را سوت زده بود. البته داور ویدیویی ال کلاسیکو تغییر نکرده و همچنان سوتو گرادو قرار است که این نقش را به عهده داشته باشد.

خیل مانزانو در دوران کاری خود تا کنون فقط یک بار بازی رئال مادرید و بارسلونا را سوت زده که این ماجرا به فصل 15-14 برمی گردد که رئال مادرید با نتیجه سه بر یک برنده شد. در آن بازی نیمار گل اول بازی را برای بارسا زد در حای که رونالدو، په په و بنزما با گلهایشان بازی را برگرداندند تا رئال مادرید پیروزی آسانی را کسب کند.

4125