امیری پرتلاش اما ناکام در گلزنی (عکس)

امیری پرتلاش اما ناکام در گلزنی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- وحید امیری در بازی با نساجی همانند دیدارهای گذشته پرسپولیس در ترکیب این تیم پر تلاش نشان داد اما اینبار موفق به گل زنی نشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از حسن های وحید امیری که منجر به ادامه حضور او در ترکیب پرسپولیس و دعوت به اردوی تیم ملی می شود همین پرتلاش بودن است. از دقیقه یک تا زمانی که داور در سوت خود به علامت پایان بازی بدمد و این اتفاقی است که در همه بازی ها تکرار می شود که موجب شده تا وحید امیری یکی از کم نوسان ترین بازیکنان لیگ برتر باشد. البته باید یک خصیصه مهم به تلاش وی در بازی اشاره کرد. تلاش برای گلزنی که گاها موجب گل های اروپایی از سوی او در بازی های داخلی شده است.

تلاش های وحید در بازی با نساجی هم دیدنی بود. او که به خوبی می دانست تیمش دوئل سختی با سپاهان در مسیر کسب جام دارد در بازی با نساجی تلاش کرد با فتح دروازه حریف کمک حال پرسپولیس در مسیر قهرمانی باشد اما اینبار تلاش هایش منجر به گلزنی نشد اما در پایان بازی خوشحال به رختکن رفت به این خاطر که این ماموریت توسط محمد حسین کنعانی زادگان و عیسی آل کثیر انجام شد و پرسپولیس با این دو گل به سه امتیاز بازی دست یافت و این بهانه خوبی برای وحید امیری برای شادی همانند همه هم تیمی هایش بود. اما بی شک او در بازی های آتی همانند دیدار با نساجی برای گل زنی تلاش خواهد کرد به این خاطر که گلزنی را دوست دارد. با اینکه در فوتبال ایران بازیکنانی چون وحید مهاجم کلاسیک بشمار نمی روند و از عقب به فضای محوطه جریمه اضافه می شوند.

7474