سبقت رئال مادرید از بارسلونا در مسیر جذب پدیده 17 ساله

سبقت رئال مادرید از بارسلونا در مسیر جذب پدیده 17 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - تلاش های رئال مادرید و بارسلونا برای جذب بهترین استعدادهای جوان فوتبال اسپانیا گاهی به یک جهت ختم می شوند. در حال حاضر یک مورد خاص وجود دارد: ویکتور مونیوز بازیکن 17 ساله ای که رئال مادرید و بارسلونا هر دو برای خرید وی تلاش کرده اند. این وینگر تکنیکی در تیم "دام" توپ می زند، تیمی ریشه دار و قدیمی در حوزه فوتبال پایه. البته ویکتور مونیوز تجربه حضور در آکادمی بارسلونا را هم داشته است اما با توجه به این که حس می کرد به اهداف ورزشی خود نمی رسد از لاماسیا جدا شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پیشنهاد جذابی برای ویکتور مونیوز برای حضور در آکادمی خود داده است و به همین خاطر به نظر می رسد که این بازیکن حضور در آکادمی رئال رابه بارسلونا ترجیح می دهد و حالا نشریه آس گزارش داده است که هر چند که پیشنهاد مالی بارسلونا بهتر بوده است اما این بازیکن پروژه و پیشنهاد رئال مادرید را ترجیح می دهد و به همین خاطر به احتمال فراوان راه حضور در رئال مادرید را در پیش خواهد گرفت.

رئال مادرید و بارسلونا تنها باشگاه های اسپانیایی نیستند که برای خرید این مهاجم آینده دار و تکنیکی تلاش می کنند. ویارئال ، لوانته و اسپانیول نیز مذاکراتی با این بازیکن داشته اند اما به نظر می رسد که ویکتور مونیوز انتخاب نهایی خود را داشته است و در فصل 22-2021 در تیم جوانان رئال مادرید زیر نظر هایمه رومرو فعالیت خواهد کرد.

4125