عبدالرزاق حمدالله 6 ماه محروم می شود

عبدالرزاق حمدالله 6 ماه محروم می شود

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه های سعودی از محرومیت احتمالی عبدالرزاق حمدالله به مدت 6 ماه از حضور در میادین خبر می دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شکست النصر در نیمه نهایی جام حذفی مقابل تیم 10 نفره الفیصلی همچنان برای این تیم پیامدهای وخیمی دارد و آخرین مورد آن، احتمال محرومیت 6 ماه عبدالرزاق حمدالله از حضور در میادین است.

در جریان دیدار النصر و الفیصلی و هنگامی که یک ضربه کاشته برای این تیم به دست آمده بود، عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی النصر دست به انجام یک حرکت غیراخلاقی بر روی مدافع الفیصلی شد که این صحنه از چشم داور مسابقه و VAR به دور ماند.

ویدیویی حرکت غیراخلاقی حمدالله سپس توسط هواداران فوتبال در فضای مجازی منتشر شد و انتشار حداکثری این کلیپ، منجر به دخالت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان و واکنش بسیاری از کارشناسان فوتبال در این کشور شد.

أیمن الرفاعی رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون عربستان درخصوص حرکت حمدالله گفته است که او مطابق با قوانین انضباطی این کشور باید بین 6 بازی تا 6 ماه از حضور در میادین محروم شود. علاوه بر این، حمدالله باید مبلغ 60 تا 100 هزار ریال سعودی نیز به عنوان جریمه بپردازد.

درحالیکه النصر در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، فشار حداکثری رسانه های سعودی برای اخراج حمدالله سبب شده است که مدیران این تیم به دنبال فسخ قرارداد این مهاجم زهردار در پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشند.

النصر که میزبانی گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برعهده دارد، با السد قطر و الوحدات اردن همگروه است. فولاد در صورت پیروزی مقابل العین در دیدار مرحله پلی آف، با این سه تیم در یک گروه قرار خواهد گرفت.

7474