ماجرای مرد عجیبی که وسط بازی منچستریونایتد پرید چه بود؟

ماجرای مرد عجیبی که وسط بازی منچستریونایتد پرید چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی منچستر یونایتد و گرانادا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، که در ورزشگاه لوس کارمنس واقع در شهر گرانادای اسپانیا برگزار می‌شد، در خلال جریان بازی یک مرد با ظاهری عجیب و بدون لباس به وسط زمین آمد و همانجا دراز کشید. چند لحظه بعد او توسط نیرو های امنیتی به بیرون از ورزشگاه برده شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که ورود تماشاگران به ورزشگاه ممنوع است و پروتکل های بهداشتی به خاطر جلوگیری شیوع ویروس کرونا، باعث شده تا هواداران تیم ها اجازه ورود به ورزشگاه ها را نداشته باشند، یک مرد عجیب با مو ها و ریش هایی بلند و اصلاح نشده، در اواسط بازی منچستریونایتد و گرانادا، در حالی که هیچ لباسی بر تن نداشت وارد زمین شده و مشغول دویدن شد، او ناگهان در زمین دراز کشید تا اینکه ماموران امنیتی او را به بیرون از ورزشگاه هدایت کردند.

در واقع این مرد عجیب بار اولی نیست که چنین کاری می‌کند، او در شهر گرانادای اسپانیا بار ها و بار ها این کار را کرده است و در مکان های مختلف با ظاهر عجیب خود و بدون اینکه لباسی بر تن داشته باشد، ظاهر شده است به طوری که او در شهر گرانادا به مرد بی‌لباس یا مرد برهنه مشهور شده است!

1470