عکس؛ پاس بی‌نظیر کروس در لیگ اروپا هم تکرار شد؛ لیندلوف به رشفورد!

عکس؛ پاس بی‌نظیر کروس در لیگ اروپا هم تکرار شد؛ لیندلوف به رشفورد!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، در بازی میان منچستریونایتد و گرانادا، مارکوس رشفورد روی پاس زیبای ویکتور لیندلوف موفق شد گل اول شیاطین سرخ را به ثمر برساند. این گل کمک زیادی به منچستر یونایتد برای صعود به دور بعدی رقابت ها خواهد کرد اما نکته‌ای که در این گل وجود دارد، پاس زیبای لیندلوف است.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس در بازی رئال مادرید و لیورپول، پاس گل زیبایی را به وینیسیوس جونیور داد که این پاس گل بسیار مورد تمجید قرار گرفته و به نوعی رئال مادرید را در مسیر پیروزی در بازی حساس مقابل لیورپول قرار داد چرا که گل اول در هر بازی خیلی مهم است و کروس هم با پاس زیبای خود باعث به ثمر رسیدن گل اول رئال مادرید شد.

اکنون ویکتور لیندلوف هم به همان سبک به رشفورد پاس گل داد و باعث شد تا یکی از صحنه‌های لیگ قهرمانان اروپا در لیگ اروپا هم تکرار شود.

تونی کروس با پاس گل خود به وینیسیوس جونیور تمجید ها را بر انگیخته بود و اکنون در لیگ اروپا هم تقریبا همان صحنه تکرار شد و لیندلوف از زمین خودی با پاسی بلند، رشفورد را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم با استپی خوب، کار را تمام کرد.

1470