ترابی شاه مهره پرسپولیس

ترابی شاه مهره پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم پرسپولیس مقابل نساجی عملکرد درخشانی داشت و زمینه ساز گل اول قرمزها بود.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی که پس از یک نیم فصل ناموفق به جمع شاگردان یحیی گل محمدی ملحق شد، در حالی مقابل نساجی به میدان رفت و با پاس گلی که برای کنعانی زادگان ارسال کرد نمایش درخشانی از خود به جای گذاشت.

ترابی علاوه بر پایه‌گذاری این گل، با پنج شوت، دو پاس کلیدی و سه دریبل موفق نقش موثری در جریان دیدار برابر نساجی داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

مهدی ترابی در سه بازی گذشته برای پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی درخشش بسیار خوبی داشت و توانست یک پنالتی بگیرد و یک گل هم بزند تا شروعی رویایی با قرمزها داشته باشد و حالا با ادامه این روند در بازی مقابل نساجی که زمینه ساز گل اول این تیم نیز بود به مانند فصل نوزدهم به یکی از مهره های کلیدی تیم یحیی گل محمدی تبدیل شده است.

او بازیکنی خوش تکنیک است که در بسیاری از بازی های دو فصل اخیر، به تنهایی عامل برتری پرسپولیس شده و حالا در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می تواند کادر فنی این تیم را امیدوارتر کند.

 ترابی که به سادگی هرچه تمام‌تر، شانس درخشیدن در لیگ قهرمانان آسیا 2020 و حضور در دیدار نهایی این جام را از دست داد و در عین حال در فوتبال قطر نیز، هرگز به عنوان یک ستاره شناخته نشد، حالا با درخشش در ترکیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می خواهد خاطرات تلخ گذشته را به دست فراموشی بسپارد.

7655