عکس؛ آلیسون بکر سبیل عجیب و غریب خود را تراشید؟

عکس؛ آلیسون بکر سبیل عجیب و غریب خود را تراشید؟

پایگاه خبری فوتبالی - آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول، به نظر می‌رسد که در چهره‌ی خود دوباره تغییری اعمال کرده است و پس از باخت مقابل رئال مادرید سبیل خود را تراشیده است. او که به خاطر سبیلی که گذاشته بود، تبدیل به سوژه‌ای برای رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی شده بود، اکنون آن‌ها را زده است و چهره‌ی جدیدی به خود گرفته است.

به گزارش فوتبالی، در تصویری که ناتالیا بکر، همسر آلیسون بکر منتشر کرده است، مشخص است که دروازه‌بان لیورپول سبیل خود را تراشیده و دوباره به چهره بدون سبیل بازگشته است. این درواز‌ه‌بان حدود ده روز پیش با گذاشتن سبیل چهره‌ی خود را به این شکل درآورده بود که اکنون آن را باز هم تغییر داده است.

برخی معتقدند که او پس از شکست لیورپول مقابل رئال مادرید دست به تغییر چهره‌اش زده است چرا که متوجه شده که این سبیل برایش خوش یمنی نمی‌آورد. لیورپول در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و آلیسون بکر هم در این بازی عملکرد جالبی نداشت و مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفت.

بکر به نظر می‌رسد که اکنون چهره خود را تغییر داده است و این مسئله در تصاویری که همسر بکر منتشر کرده، مشخص شده است. آلیسون بکر با همسر خود ناتالیا بکر در سال 2015 ازدواج کرده است.

1470