لاهوز چندمین ال کلاسیکوی خود را سوت می‌زند و در قبلی‌ها چه شد؟

لاهوز چندمین ال کلاسیکوی خود را سوت می‌زند و در قبلی‌ها چه شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شنبه شب ساعت 23:30 به وقت تهران رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا به مصاف هم خواهند رفت و دیدار بسیار حساسی را برگزار می‌کنند که می‌تواند تکلیف قهرمان این فصل لالیگا را مشخص کند. قضاوت این ال کلاسیکو بر عهده ماتئو لاهوز داور سرشناس اسپانیایی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا و هواداران این تیم کری‌خوانی های زیادی روی مسائل داوری داشته‌اند و اکنون این لاهوز است که قضاوت این بازی حساس را بر عهده خواهد داشت. متئو لاهوز ششمین ال کلاسیکوی خود را سوت می‌زند که در 5 تای قبلی، 3 بار رئال مادرید برنده شده بود و یک بازی هم به تساوی کشیده شده بود و بارسلونا هم در یک ال کلاسیکو با قضاوت لاهوز به پیروزی رسیده است.

این بازی بدون شک حساس ترین بازی فصل لالیگاست چرا که رئال مادرید و بارسلونا اختلاف بسیار کمی با صدر جدول دارند و هر کدام که به پیروزی برسد می‌تواند بخت نخست قهرمانی لالیگا باشد و با کوچک ترین لغزشی از سوی اتلتیکو مادرید، صدر جدول را تصاحب کند.

در هر صورت باید دید که مسائل داوری در ال کلاسیکو به چه شکل پیش خواهد رفت و کار برای لاهوز چگونه خواهد بود و در نهایت چه نتیجه‌ای در این بازی رقم می‌خورد.

1470