پرسپولیس به دنبال فتح قلعه نساجی

پرسپولیس به دنبال فتح قلعه نساجی

پایگاه خبری فوتبالی- حریف امروز پرسپولیس، تیم متحول شده نساجی است که برای ماندن در لیگ برتر به دنبال امتیاز در نبرد با قرمزها است.

به گزارش فوتبالی، نساجی که در دو هفته گذشته لیگ برتر به اندازه 17 هفته قبلی پیروزی به دست آورده و حالا در وضعیت مطلوب‌تری نسبت به گذشته قرار دارد، در نیم‌فصل اول لیگ فقط دو بار برنده شده بود، حالا دو پیروزی متوالی را در لیگ جشن گرفته است. 

به فهرست این بردها، باید پیروزی حساس در جام حذفی را نیز اضافه کرد تا به این نتیجه رسید که ساکت الهامی و کادرفنی همراه او در قائمشهر کار خود را به خوبی پیش برده اند. نساجی در بازار نقل و انتقالات هم عملکرد خوبی داشته و یکی از بهترین خریدها را برای خط دروازه انجام داده است، خریدی که این روزها تیم شمالی را صاحب یک دژ نفوذناپذیر مقابل دروازه کرده و ضعف دفاعی این تیم را پوشش داده است. 

با این وجود نباید فراموش کرد که نساجی هنوز در منطقه سقوط جدول به سر می‌برد و برای خارج شدن از این منطقه، به حفظ روند خوب هفته‌های گذشته نیاز دارد. به نظر می‌رسد آنها دورخیز خوبی را برای خروج از این منطقه انجام داده‌اند و آماده می‌شوند تا با ترس سقوط، خداحافظی کنند. 

این آخرین بازی پرسپولیس قبل از ترک ایران به مقصد هند برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. قرمزها از طرفی باید مراقب سلامتی‌شان قبل از آزمون‌های سخت آسیایی باشند اما از سوی دیگر هم نمی‌خواهند در لیگ امتیازهای بیشتری را از دست بدهند. این تیم همین حالا هم صدر را به سپاهان واگذار کرده و یک لغزش دیگر از تیم یحیی، درست همان چیزی است که می‌تواند سپاهان را به قهرمانی لیگ بیستم نزدیک و نزدیک‌تر کند.

7655