آشتی مهاجمان پرسپولیس با دروازه ها؟/ باید همه 90 دقیقه منتظر بمانند

آشتی مهاجمان پرسپولیس با دروازه ها؟/ باید همه 90 دقیقه منتظر بمانند

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی در حالی آماده جدال با نساجی می‌شود که گل نزدن مهاجمان تبدیل به کلیدی‌ترین دغدغه این تیم در لیگ برتر بیستم شده است.

به گزارش فوتبالی، این تیم در جدال با شهرخودرو، سه موقعیت گل استثنایی را از دست داد و سرانجام روی صحنه‌ای به گل رسید که اصلا شبیه یک فرصت ایده‌آل برای به گل رسیدن نبود. وظیفه گل‌زنی در بسیاری از هفته‌های این فصل، روی دوش مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس قرار داشته و مهره‌های هجومی این تیم، به ندرت توانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.

حالا که شهریار مغانلو جذب شده، عیسی آل‌کثیر محرومیتش را پشت سر گذاشته و ستاره خلاقی مثل مهدی ترابی به تیم برگشته، انتظار می‌رود قرمزها در فاز هجومی عملکرد به مراتب بهتری داشته باشند. شاید یکی از عوامل موثر در عملکرد ضعیف بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر در موقعیتی که در آستانه از دست دادن امتیازات هستند را باید در مسائل روحی روانی بدانیم.

 پرسپولیس با قهرمانی‌های متوالی و موفقیت در آسیا و ثبت کلین شیت‌های متعدد کمتر در موقعیتی قرار گرفته که از حریف عقب باشد و گرچه آمار بازی‌های پرسپولیس نشان از تسلط این تیم بر توپ و میدان دارد اما مهاجمان پرسپولیس در لحظات حساس کم صبر و با تمرکز پایین ضربات نهایی را به توپ می‌زنند و حالا با ترافیک زیاد در خط حمله، مهاجمان این تیم احساس می‌کنند از دست دادن هر موقعیت در شرایط حساس می‌تواند به معنی از دچست دادن جایگاه و موقعیت‌شان در تیم باشد.

مهاجمان پرسپولیس به سبب ضعفشان در تمام کنندگی و گل نکردن فرصت‌های ایده‌آل، باعث انتقاد کارشناسان و پیشکسوتان از عملکردشان شده اند.

حالا مهاجمان و کادر فنی پرسپولیس بعد از موقعیت هایی که در بازی مقابل شهرخودرو از دست دادند امیدوارند در بازی مقابل نساجی و در آستانه لیگ قهرمانان آسیا با گلزنی آشتی کنند.

باید منتظر ماند و دید که آیا مهاجمان پرسپولیس که کادر فنی و هواداران این تیم امید زیادی به آنها دارند بعد از پایان 90 دقیقه با گلزنی آشتی می کنند یا همچنان قهر می مانند. 

۷۶۵۵